سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گزارشی از اولین دوره مسابقات حفظ و ترجمه ادعیه

در روز مسابقه (18 بهمن 87) از 400 نفری که برای مسابقه ثبت نام کرده بودند بیش از 250 نفر حاضر شدند که در این میان مسن ترین شرکت کننده خانمی 71 ساله و کوچکترین شرکت کننده، پنج دختر خانم 9 و 10 ساله بودند. هر چند تبلیغات خیلی گسترده ای صورت نگرفته بود ولی با این حال فقط حدود 25 درصد شرکت کنندگان از منطقه سه راه رجایی شهر بودند و حدود 75 درصد مابقی (یعنی بالغ بر 160 نفر) از مناطق دیگر کرج نظیر رجایی شهر، حصارک، کمال شهر، محمدشهر، حصار، مهرشهر، مرکز شهر، فردیس و حتی ملارد شهریار بودند. در این بین سه نفر از شرکت کنندگان به تمامی 20 سوال پاسخ صحیح دادند که به عنوان مقام اول معرفی شدند، مقام دوم به عزیزی که 19 پاسخ صحیح و یک سوال بی پاسخ داشت تعلق گرفت و شش نفر از عزیزانی که 19 پاسخ صحیح و یک پاسخ اشتباه داشتند به عنوان مقام سوم مسابقه معرفی شدند. همچنین در مراسم اهدای جوایز، به مسن ترین، کوچکترین و سه نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه نیز هدایایی تقدیم شد. 

نتایج و جوایز مسابقه

مقام اول: خانمها سیده وحیده آصفی، غزل غفوری اصل و مریم امیدی با 20 پاسخ صحیح؛ که به هر کدام از این عزیزان لوح تقدیر، یک نیم سکه بهار آزادی و محصولات فرهنگی اهدا شد.

مقام دوم: سرکار خانم زهرا علی خانی با 19 پاسخ صحیح و بدون اشتباه (یک سوال بی پاسخ)؛ که به ایشان لوح تقدیر، یک ربع سکه بهار آزادی(به عنوان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس) و محصولات فرهنگی اهدا شد.

مقام سوم: آقایان وحید پوررضایی، محسن صف آرا، محمود صادقی و عبدالعظیم یوسفی و خانمها هاجر رضوی و ندا نیک سرشت با 19 پاسخ صحیح و یک پاسخ غلط؛ که به هرکدام از این عزیزان لوح تقدیر، هدیه ای به رسم یادبود و محصولات فرهنگی اهدا شد.

مسن ترین شرکت کننده: خانم اعظم مبلی 71 ساله

کوچکترین شرکت کندگان: خانمها زهرا میرزاخانی، سحر و مهسا بابایی، ساجده صالحی و زهرا صفری 9 و 10 ساله؛ به هر کدام از این عزیزان هدیه ای به رسم یادبود و محصولات فرهنگی اهدا شد.

اسامی سه نفر قرعه کشی: آقای سهیل حق گو، خانمها فاطمه شکری فر و حوریه حافظی که به هرکدام از این عزیزان نیز هدیه ای به رسم یادبود و محصولات فرهنگی اهدا شد.

اسامی عزیزانی که امتیاز بالاتر از 15 را کسب نموده اند:

- امتیاز 65/17: آقای اشکان عباسیان – خانمها سمیه سادات حسینی، سحر داوری، اکرم سلمیانی و عاطفه هادی

- امتیاز 35/17: آقایان حمیدرضا معدنی، محمد دهقان آزاد – خانمها فاطمه زهرا شاهگلدی، سید فاطمه شریفی، اکرم رفسنجانی، حوریه رضاقلی، فاطمه جعفربالایی، فیروزه یاروی، لیلا زمانلو، اکرم قلندری، کبری حسین زاده، طاهره موحدی

- امتیاز 17: آقای هادی لطفی

- امتیاز 65/16: آقایان محمد تقی توکلی، رضا حسنی – خانم معصومه نیک سرشت

- امتیاز 35/16: آقای یونس بهادر – خانمها معصومه حسن پور، لیلا عباسی هدایت

- امتیاز 16: آقایان مسعود علایی پور، محمد اسکندر، محمد کمیجانی، ابوذر رضایی، روح ا.. اسلامی فر، حسین حمزه ای، حسین سلیمی – خانمها سمیه پرویزی، فاطمه محمدی شوره، خدیجه هاشمی، سید فاطمه هاشمی، الهام ترک بیات، فاطمه دره شیری، آسیه ربانی، طاهره شاهرخی، زهرا عزیزی، الهه آقازاده

- امتیاز 35/15: خانمها زینب هاشمی، زهرا میرزا خانی

- امتیاز 15: خانم فاطمه علی خانی

مابقی عزیزان در صورت تمایل به اطلاع از امتیاز خود می توانند در قسمت نظرات نام و تلفن خود را درج نمایند تا امتیازشان به اطلاعشان رسانده شود.

به امید خدا دومین مرحله مسابقات حفظ و ترجمه ادعیه:
اردیبهشت یا خرداد 88 (ایام فاطمیه)، حفظ و ترجمه حدیث کساء

با احترام – واحد فرهنگی پایگاه شهید ناصرخاکی



  • کلمات کلیدی : عکس، مسابقه، حفظ وترجمه ادعیه
  • نوشته شده در جمعه 87/11/25ساعت 12:55 صبح توسط م..
    نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ایستگاه صلواتی امام حسن(ع)
    نتایج مسابقه کتابخوانی پیچک انحراف
    نتایج مسابقه دعای عهد
    اردوی سیاحتی - معرفتی ورده
    گزارش تصویری مسابقه حفظ و ترجمه دعای عهد
    سوالات و پاسخ صحیح مسابقه حفظ و ترجمه دعای عهد
    تبلیغ اردوی ورده - ویژه جوانان و نوجوانان
    [عناوین آرشیوشده]